fredag 9 november 2012

Gårdagen in brief

Frun begav sig mot Mjölby med SJ, jag bad en stilla bön för hennes räkning. De kom undan med bara någon timmes försening och en omdirigering via Hallsberg, på grund av nedriven ledning. Bättre än väntat.

Själv var jag projektledare för lämningen på dagis som gick enligt plan, hade bedrivit intensivt arbete med att få gruppmedlemmarna att jobba i samma riktning. Hade hela 3.5 min tillgodo innan flygtaxin skulle hämta.


En halvtimme i dagens första lounge, den lilla söta på Bromma. En snabbkopp, några mail och en sista touch på dagens presentation.


Vet, ska inte hålla på och display:a en massa från flygplanet på vingen och kolla vi flyger-bilder..., men här kommer en sista. Det var ngt magiskt över himmelen, det var som den vackraste av alla tavlor.


Väl framme en härligt återseende med människor på TRR i Trollhättan, känns som om vi känner varandra trots att vi bara setts en gång tidigare. Vi laddade upp med ärtsoppa och pannkakor innan drygt 200 personer anlände och bänkade sig i raderna.


Taxi därefter och stolpe in på Landvetter. Väl på Arlanda hann jag med en Yakiniku i Skycity - för vilken gång i ordningen tro?! - under min förflyttning från terminal 4 till terminal 5.


Landade i Helsningfors 22.15 och kom i säng 01.30 lokal tid. I dag är det dags för spännande saker och jag återkommer givetvis om detta framgent!

Glad fredag!//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar