tisdag 26 mars 2013

Efter en härlig helg

är vi åter i vardagen. Har märkt, precis som ni - i synnerhet ni som följt denna blogg från början, att antalet inlägg blivit färre, tankedjupet grundare och eventuella reflektioner plattare.

Att få vara med sina barn är ett privilegium, är någon ovan där väldigt tacksam - men det är inget som göder min kreativa ådra på sikt. Vi går nu in i vab-vecka nr: 12, 17, 89?


Förlagt mina Sennheiser superlurar (på Centralen för att vara 100 på att aldrig mer få se dem), liksom mina favvoläderhandskar (på samma ställe) och dessutom passat på att tvätta mina senaste iPhone-lurar (hemma i tvättmaskinen). Tappat räkningen. Tankarna spretar, input:en bristfällig och bloggenergin låg.

Men ni ska ändå få latest news, ni rättfärdiga ute i samhällets alla hörn och på dess kanter: jag har just dammsugit både under och på köksbordet. Det var allt för idag och för denna vecka, kanske. Kanske inte.

Allt gott!//doc.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar