onsdag 5 juni 2013

På tal om...

jisses vad tiden går. Dags för barnkalas - fick jag veta igår efter dagispicknicken.

- När ska jag få ha mitt bowlingkalas? Undrade elvaåringen.
- Hur funkar nästa helg tro? Det faller ju inom  1-årsgränsen, sa jag.


Hon fyllde alltså år i slutet av juli i fjol, så visst det är hög tid att ha sitt kompiskalas. Men som med allt i livet, var sak har sin tid, etc.

- Skriv ned en lista på vilka du vill bjuda och ge listan till mig imorgon, sa jag.
- Ge listan till mamma istället, flikade sexåringen in och la sen till att, pappa kommer bara slarva bort den...

Jag ska allt visa dem att jag kan, tänker inte slarva bort listan - denna gång. Nästa helg smäller det, bowlingkalas var det och jag lovar att inte vara piiiiinsam, nästan inte pinsam alls:-)

Allt gott från en tidig morgon på Arlanda//doc. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar