onsdag 11 september 2013

Allting är så länge sedan

Dagarna flyger iväg, liksom veckorna. Det snabbaste jag varit med om - ever. Det får mig att tänka på det min kära moster brukar säga: "Allting är så länge sedan nu för tiden." Skrev på på Insta och FB häromdagen att det den 9/9 var 36 år sedan om min pappa dog. På tal om länge sedan och att jag inte en gång glömt just den 9/9, även fast det denna gång tog sig i nya uttryck. Tror han tycker det är ok med Insta och FB, det är ju ändå 2013.


Igår blev jag intervjuad av en journalist från min barndomsstad, spännande att se hur det porträttet kommer att bli. Väldigt speciell känsla att få ynnesten att på detta sätt "komma tillbaka" efter alla år som gått - år då det runnit en hel del vatten under broarna. Tänk, lämnade Norrköping 1988 vilket på sätt och vis känns som igår - men är ändå så länge sedan. Det togs en väldans massa bilder under timmarna vi höll på och avslutningen ägde rum på #RolfsKök, granne med vårt kontor på Tegnérgatan. 


Idag, denna mellandag, i septembers lugnaste vecka har jag hunnit med 2-3 möten, en privatlektion, och en affärsutvecklings-session med mina bästa medarbetare Dr. Mona Riabacke. Bland annat pågår arbetet med ny sajt och en del spännande koncept- och tjänsteutveckling - mer om allt detta inom kort!

Nu hem och bistå i badandet, matlagandet, filmtittandet, godnattläsandet - livet.

Allt gott och bäst!//doc.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar