onsdag 26 oktober 2011

En handelsresandes onsdag

Vandrat Oskarshamns gator och haft förmånen att hålla i eftermiddagens pass på en stor chefskonferens.

Känner mig priviligierad, känner mig motiverad – mer än någonsin.

Hemma och vänder och hann precis pussa på de små, innan det var sängdags för dem.

Nytt rekord från flygplanstrappan till radhuset - 45-min.

Fick energi av att hänga tvätt, äta underbart go Carbonara och förföras en vackert spritsad ugnsplåt. Hur hinner min fru med?!?

Ett av barnen fyllde år i juli och ska i helgen ha sitt kompiskalas. Mkt nu.

Sen stryka inför morgondagens tidiga avfärd och därefter genomgång av mina ”findings” då jag försöker vara min fru behjälplig i sitt finslipande i slutfasen.

Jag är en imponerad och mkt stolt man.

Just ja, räkningarna också. No big deal, det går på under en timme och då är det ändå över fem timmar kvar tills att flygtaxin kommer.

Ny dag, nya möjligheter och STO-GOT, GOT-STO, STO-MMA står på schemat.

Allt gott!//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar