lördag 1 oktober 2011

Spegel, spegel...

...på väggen där, säg mig vem som mest snowboard:ig i familjen är?!?

Storebrossan anlände häromdagen och innan han klivit upp idag, dvs. runt 10.30-snåret, passade Maxi på att testa om – eller rättare hur – han fick till looken (med hjälp av storebrors hjälm).


Senare på dagen bar det av in på Sergelstorg för att kolla på Frontline Railjam med världsstjärnor som Halldor Helgasson och 27 andra åkare från 12 länder.


Hur cooL som helst, mitt i stan – minst sagt.

Halldor har bland annat vunnit X-Games helt otippat för några år sedan, fick jag lära mig i dag.

Den förstfödde och jag stod där och några tjejer kom fram.

- Det är du som är Isak va?!?
- Ja, jo, sa Isak
- Oh, kan inte vi få ta en bild på dig??? …eller förresten, du där (hon menade alltså mig, own remark) kan inte du ta en bild på mig och Isak?


Bilden blev fin och man har nog själv passerat bäst före-datum:-)

Härligt, nya tider råder - framtiden är här!

glada//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar