fredag 2 december 2011

När fick du senast ståpäls på jobbet?

En händelserik vecka börjar lida mot sitt slut.

Sitter på kontoret och konstaterar att jag, so far, har lyckats sköta blomman (ngn svårskött Japansk sort – enligt de som vet bättre) hyggligt. Nya blad börjar visa sig, se bild.

Fick just ett trevligt mail från av deltagarna på Inspirationsdagen i Göteborg i onsdags, tack Mia!

Det var ett event som jag nog aldrig kommer att glömma. Det var välarrangerat och trevligt på alla sätt och vis och – on top of that – så hade man även ett husband, Brewhouse House Band.

Luktminnet sägs vara det starkaste minne vi har, men jag undrar hur långt efter musikminnet ligger?!

Fick gåshud redan då de repade och när dagens utmärkta moderator Nicklas Mattsson ”påade” mig så fick jag fullkomlig ståpäls- från topp till tå.

Minns inte låten, men det var ngt i still med Nilecity-riffet och/eller soul/funk inspirerat som husbandet drog på med.

Det är få förunnat att få ståpäls när man sätter sig vid skrivbordet på kontoret.

Sa som det var, känner mig oerhört priviligierad - vilken känsla!

Glad helg!//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar