måndag 19 december 2011

en bra dag!

Började med en smidig lämning på dagis.

Sen in på kontoret och lite admin, handla några julklappar på lunchen och efter mkt velande - svårt med beslut - in på Locanda för en snabblunch.

Inte ens datorn med mig, hur ska detta gå - kasta bort 23-min?!?

Anna, meh?!? Vi hade bokat frukost för några veckor sedan, krazzliga små och mycket annat kom emellan.

- äter du här?
- Jarrå.
- Bra!


Ett oväntat möte som gav energi och hjärtliga skratt. Spana, by the way, in sighten med hennes coola smyckescollection på Toka By Anna som jag tidigare bloggat om - se även armband som sitter på henne på bilden.

Sen skynda vidare till ett inbokat men helt oväntat möte. Det var en framtida uppdragsgivare, ett möte som gav energi och kunskap.

Det var ett möte når två tillsynes helt olika världar möts - och visar sig ha oerhört mkt mer gemensamt än vi kunnat ana.

Känner mig priviligerad, känner mig glad. Nu mot dagis, de små, bad, mat och hela paketet och mamma är på middag med sina polars!

Allt gott//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar