lördag 27 juni 2015

Inget annat än en stor ära - www.rolemodel.nu

Igår skrev jag på FB: Väldigt stolt, mycket glad och oerhört hedrad över att få vara Nr: 001 i detta nya forum. Ett forum där man "går under ytan och möter människor, som får chansen att berätta sin egen osminkade livsberättelse". Detta är den i särklass mest personliga intervju jag någonsin gjort, tack Gabriella Grünwald för hur du fångat mig, mina tankar och mitt liv. 

Klicka HÄR och läs hela intervjun!




I ingressen står det att läsa:


Jag har aldrig tidigare fått sådan respons på en intervju, jag har heller aldrig tidigare varit lika personlig och vet ni vad, jag misstänker att det hänger ihop. Var dig själv och ha en fantastisk dag!

Klicka HÄR och läs hela intervjun!

Mkt glada//doc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar