tisdag 14 februari 2012

Årets finaste utmärkelse

Jag lovade att återkomma angående den fina utmärkelsen jag fick i måndags.

Det började i söndags då vi var på middag.

- Såg att du inte blev årets talare, sa en bekant inom eventbranschen.

- Ne, det blir inte alltid som man tänkt sig, sa jag.

Men jag siktar högt alltjämt och vad siktet är inställt på är ingen hemlighet.

Kanske lite osvenskt att säga som det är, men jag är ju finne - what can I do?

Så kom då måndagen, anlände till kontoret och det visade sig att jag hade fått utmärkelsen ÅRETS MAKE 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 (retroaktivt) och sen även årets make 2011 (!) + årets make 2012, 2013 och 2014 i förskott.

Det var den finaste utmärkelsen jag kunde få.

Helt oslagbart och dessutom som en blixt från en klarblå himmel.

…det blir inte alltid som man tänkt sig utan bättre än så när man minst anar det!

glada doc//årets make, fil dr, etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar