måndag 27 juni 2011

Dags att vända blad

Ett av mina allra största intresse är - som bekant - beslutsfattande i alla dess former.

I vardagen, livet, affärsvärlden eller när vi t.ex. funderar på hur och var vi ska gräva ned kärnbränsle.

Att forska, fundera, skriva, tala, läsa, skapa bilder, se samband och ge uttryck för just beslutsfattandet är något jag brinner för.

Jag vill mer, jag vill annorlunda - jag vill göra skillnad.


Solen skiner, i mina hörlurar ljuder Jean Michel Jarres klassiker Arpégiateur – det är sista dagen innan semestern och det viktigaste av allt:

A man got to do what a man got to do - dags att åka in och säga upp sig.

Allt gott says//doc.

Ps. När det gäller framtiden så finns det tre sorters människor: de som låter det hända, de som får det att hända och de som undrar vad som hände. (Wayne Dyer) ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar