måndag 13 juni 2011

Just...

...i taxin efter att ha blivit intervjuad av Cia Berg och Martina Haag för ett sommarprogram på radion.

Programmet sänds i åtta avsnitt om jag inte missminner mig alldeles, Programnet som jag är med i sänds den 24 juli.

Det handlar om livet, mot- och medgångar.

Hur vi planerar ALLT och att det ändå sällan blir såsom vi tänkt.

Vad gör vi då, istället liksom och hur hanterar vi när det blivit alldeles knasigt – fast att vi kanske inte ens har planerat what so ever?

Många bra frågor, något färre svar så här på rak arm – eller!? Lyssna i juli.

När jag stod och väntade på min taxi så kom Tobbe-trollkarl i sin (taxi). Spännande att få höra vad han har för svar på livets frågor.

Spännande att få vara med i programmet – och spännande att få leva detta liv!

Allt gott!//doc.

Ps. Anna, tack ännu en gång! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar