torsdag 9 juni 2011

öka takten igen

Efter en hektisk vår har det coolat ned en smula, som för så många andra.

Skrev på fejjan att jag misstänkte att jag gått ned i semester-mode redan på den korta långhelg som nyss varit.

Många *like* blev det.

Jag frågade Magnus L. hur han hade lyckat skriva två böcker med små barn, etc.

- Du vet hur det är, ska du få något gjort så ska du ge det till någon som har mycket att göra, var hans svar.

För att ta mig ur mitt lite för tidiga semester-mode så tog jag på mig en ordentlig utmaning och det fungerade, som så många gånger förr.

Nu tempo igen, nu inspirerad och flödet av idéer har ånyo infunnit sig. Jag är inte gjord för att stå still, inte gjord för att inte göra så att säga.

Många bollar i luften eller alla på golvet. Vad är det för ”fel” på mig?

Svar: ingen aning – men roligt är det!

Allt gott!//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar