onsdag 21 mars 2012

Bjorn, Tilde, jag mfl - ett underbart event!

De har gjort det igen – ett event i världsklass.

Inledningsvis hade jag förmånen att lyssna på ett spännande föredrag om Svenska hackare och samtidigt passa på att insupa atmosfären i salongen.

Det var en kanonpublik, det tog mig 4-6 sek. att konstatera det.

- Hej, Bjorn Kjos.

- Hej, Ari heter jag, det är jag som ska tala efter dig. Du är mitt förband idag.

- Haha, säger du det – det var inte bra!

- Ne, jag vet – men jag tror du kommer sköta dig utmärkt;-)

- Hahaha!



Vilken underbar dude, Bjorn Kjos, och vilken storyteller – för att inte tala om vilken story.

Underbar att lyssna på. Om en overklig resa med Norweigen och om modet att fatta beslut - på riktigt.

Sen var det min tur och därefter byte av visitkort. Bjorns kort hamnar högt upp i visitkortslistan.

- Du var great! Ring mig närsomhelst, fyllde han i.

- I will, var så säker.

Tilde de Paula, dagens och kvällens värd, 4-barnsmamma (och visst jo, jag är man – men fem myror är fler än fyra elefanter, osv;-), kvicktänkt, rolig och kompetent. Med beröm godkänt.


Sen maten, inramningen och musiken.


På Scenen tog tjejerna från så ska det låta plats vid varsin flygel och senare på kvällen anslöt Daniel ”melodifestivalen plats nr: 4” Lindgren.



Med blommor under armen och datorväskan över axeln klev jag ur taxin i förorten strax efter 23.00. En lång och härlig dag på kontoret led mot sitt slut.

Tack Stefan med underbara kollegor från Företagsuniversitetet - denna gång tillsammans med Aktuell Säkerhet – för ett underbart event..

...och tack för att jag ånyo fick vara en del av ngt dylikt!

Ny dag, nya möjligheter och ett spännande talaruppdrag som väntar senare i em.

Allt gott!//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar