torsdag 15 mars 2012

Ställa om - nu är det dags

Så, då var allt under kontroll.

Mot World Trade Center för lunch, bildcheck och därefter dagens uppdrag.


Ett företag som bjudit in sina kunder och vill göra gott intryck. Stort ansvar på mina späda axlar, but I like.

...I LOVE!

Vet att de pratat en hel del teknik på förmiddagen och därför ska det handla om - hör och häpna - oss människor för omväxlingsskull.

"Men i nattens tysta timmar har jag undrat vad som händer där tekniken inte ser, vad som döljer sig i tujaträdens skugga. Och jag känner oron växa mer och mer. " Adolpson&Falk"

Kommer bland annat visa lite bilder på min egen hjärna - vad nu det ska tjäna till?!? - och tala om att vi är närmare 1% än 100% rationella. Well, i alla fall jag.


Nu på med upbeat-låtar och ställa om från några dagars till och från-vabbande -> imorgon är det (vab-) dags igen!

Glada//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar