torsdag 8 mars 2012

Sen afton

På ICA i kväll, bland de sista ut som vanligt, läste jag att det var i julas som kärleken tog slut mellan Reinfeldtarna.

Jasså, i jul alltså. Undrar vilken av dagarna det kan ha varit?

Vännerna: "helt oförstående" alt. "detta var HELT oväntat".

Tänkter själv lite tvärtom - går det att hålla ihop ett äktenskap där man - som förmodligen i deras fall - träffas så mikroskopiskt lite?

Jag är inte oförstående, tvärtom som sagt - helt förstående. Nog om det.

I förmiddags en stund bland vännerna på Talarforum. Har kaffe smakat bättre tro? Tveksamt.

Just skruvat ihop födelsdagspresenten till den fjärde i barnaskaran som fyller fem i morgon. Stort.

Ja må hon leva!

Nu stryka skjorta och förbereda det sista för morgondagens föreläsning i Kolmården.

Snubblande nära min hemtrakter för andra gången på kort tid.

Vardagen är livet även fast helger inte är så tokigt heller - imörrn lite av båda.

Och jo, idag fick jag tidningen - ni vet i handen, papper - och såg då hur artikeln blev som jag tidigare sett nätversionen av -> klicka och håll tillgodo.

Glada//doc.

1 kommentar:

  1. Föreläsningen i Kolmården var helt suverän!!!
    Micke W

    SvaraRadera