tisdag 24 maj 2011

Fåll-over, vad är det?

Nu är det dags mina vänner. Nu är det hög tid.

- Jag läser din blogg, får jag höra allt oftare när jag träffar folk lite här och varstans.

- Underbart, kul – bli då min follower, brukar jag föreslå!

- Vad är det?

Det är dedikerade läsare som registrerar sig som followers – se högst upp i vänster hörnet på denna sida – det är de som främst är min skrivarnäring.

En follower motsvarar i runda slängar 1016 st som läser i det dolda.

Kollade in några av de stora – blodbella och dom – livsstilsbloggar där tjejerna badar i followers: ”I dag köpte jag en Prada veska – well, typ, jag fikk den – åssen gjorde jag lite mer sminkgrejjjer och sånt anant. (därpå följer 12 bilder tagna i spegeln – ja ni förstår).

Followers är bloggarens näring till att få tankarna att vandra, att få tangenterna att agera. Followers är bloggarens – enda - cred i denna cybervärld.

I dag är ni 19 st, hur många fler hänger på resan i denna sfär med beslutsdoktor vid rodret? Hoppas många!

… eljest känner jag mig nödgad att lägga om skrivarten och framgent skriva under pseudonymet ”air goes fashion – only”.

Ses i follower-rutan, ellervisst? Bra, underbart!

Nu blir jag glad värre☺//doc.

2 kommentarer:

  1. Gör du sedan så att varje inlägg annonseras på twitter så kommer ännu fler läsare...

    SvaraRadera
  2. J - absolut, rätt tänkt -> ska bli MKT bättre på det bums! //air

    SvaraRadera