söndag 18 september 2011

Hej Debora, Anna och Ullis

- tänk att det idag har gått nio år.

Känns märkligt - på många sätt.

Igår hade vi en superdag, åt ute och var på Cirkus på Ljust och Fräscht.

En av de sista låtarna de spelade var ett stycke som vi lyssnade mycket under sista tiden på sjukhuset - vidunderligt hur allt går i cirklar och hur dåtid och nutid möts.

Slogs av en konstig tanke igår, att jag skulle önskat prata med Malin, typ; "tänk att det gått nio år" - ni vet sådär som man pratar med en nära vän lite nu och då.

Vi pratade om Malin i morse - med tårarna rinnandes.

Vi här hemma i förorten har henne att tacka för så innerligt mycket och jag är glad över ni - hennes bästa vänner - alltid finns där!

Kram//air-team

1 kommentar:

  1. Hej Ari!
    Jag har inte sett det här inlägget förrän nu (när Anna skickade det till mig).

    Jag tänkte också på henne den dagen. Jag tänker ofta på henne. Spelar Monica Z och minns det fina och roliga som vi fick tillsammans med Malin, och önskar så innerligt att hon hade varit med oss, framförallt flickorna såklart, i detta nu.

    Tänkte naturligtvis extra mycket på henne när vi träffades för några veckor sedan. Och den här helgen kommer vi att prata om och minnas Malin, när Anna, Ullis, Emelie och jag träffas hemma hos Emelie.

    Jag sörjer att hon skulle få ett så kort liv. Men jag är oändligt glad över att ni finns. I er, och i våra minnen, finns hon kvar.

    Ta hand om dig och de dina!

    Många kramar,
    Debora

    SvaraRadera