lördag 3 september 2011

I natt jag drömde...

Just gjort en städ-burnout här hemma i radhuset.

Riktigt klassiskt ”ryck” ni vet, dra ut spisen och hela balletten.

Hade nämligen en dröm i natt om att socialstyrelsen ev. var på gång för en flygande inspektion hos familjer med många barn .

Så långt allt väl, egentligen ingen helt konstig dröm - men sen…

…sen spårade det ur alldeles.

I går fick vi glada besked om ett kontor som vi så gärna ville ha, väldigt centralt, ”ljust&fräscht”, etc. Inflyttning 1 oktober - frid och fröjd.

- Va, ligger kontoret i Ånge, minns jag mig själv undra i drömmen?!? Långa resor, inte alls så centralt som tänkt, minns jag att jag tänkte...

- Pappa, jag är kissnödig, hörde jag en röst.

Klockan var 05.37 och en ny underbar dag hade just bara börjat, slutet gott allting gott!

allt gott!//doc.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar