måndag 1 oktober 2012

För ett år sedan...

slutade jag formellt min anställning - klicka HÄR för artikel -  på ett välrenommerat konsultföretag. Hade jobbat som Head of Business Intelligence på Sveriges största Management- och IT-konsultbolag - Connecta.


Jag lärde mig oerhört mycket under tiden där, mkt som är ovärderligt i det jag gör i dag. Att ha ett ben i forskarvärlden och det andra i affärs- och konsultsfären gör det möjligt att vandra lite varstans i samhället, lite varstans i företag och organisationer - har det visat sig.

Jag har utrustats med, låt oss kalla det för, juridisk legitimitet att komma in och störa, väcka tankar och hjälpa till att rita om beslutkartor för såväl individer som företag och organisationer.


Utan att ha planerat för det så blev det så att videon ovan - "24 timmar på 8 minuter med Ari Riabacke" - blev klar just i dag, på årsdagen av mitt nya liv.

Jag hoppas och tror videon ska ge en levande bild av vem jag är, hur mina tankar går och..., och hur 24 timmar i mitt arbetsliv kan se ut!

Håll till godo och hoppas vi ses där ute - när jag är i full färd med att rita om ännu en beslutskarta!

Allt gott says glada och tacksamma//doc. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar