torsdag 10 maj 2012

Onsdag

Upp med tuppen och bums in i taxin. Just in time till Arlanda Express - igen. Vanedjur? Ne, det här bara är "min" plats, sitter alltid här  - alltid.


Väl framme i Helsingborg - i en underbar miljö på Jacob Hansens hus - väntade möte med deltagarna i paneldebatten som jag skulle leda - > paneldebatt och sen lunch.


Efter lunch 2x45-min Funky Decision Making och bums in i taxin igen. På Arlanda blev det glada miner värre.

- Oh, aaaaldeles för länge sedan vi sågs, sa vi i mun på varandra när vi möttes i den tighta hissen på väg ned till perrongen.


Känner man inte personerna - dr air och trendymagnus - på bilden ovan så är det kanske svårt att tro att de en dag - i DI - blivit listade som två av Sveriges topp-3 näringslivstalare. Hundens hår kan onekligen ta oss på villovägar.

Hemma i förorten och åt, sen storhandla på ICA i Haninge, hämta Ph från simhoppet och därefter packa upp och steka kyckling till dagens middag - som jag inte ska vara med på då det vankas spännande jobb som jag återkommer till i morgon då det ska handla om "torsdag".

Allt gott!//doc. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar