tisdag 29 maj 2012

tidig morgon

solen skiner och jag sitter på Pendeln norrut - Bålsta nästa. På Aronsborg väntar 120 chefer och jag har fått stor konstnärlig frihet.

...och när friheten är som störst, när förtroende är som bäst - så är jag som starkast. Per Naroskin lär ha sagt att vi är aldrig så starka som när vi är oss själva.

THIS IS ME:


Igår skrev jag på FB: "Att verkligen vara den jag är har tagit mig närmare 47 år - bättre sent än ännu senare". Fick många "like". Idag ska jag prata om bl.a. ledarskap och vikten av att våga vara den man är, viktiga saker - annars är det lätt att försöka bli någon som som man tror att andra vill att man ska vara.


Läser också i Intelligent Life, från det ena till det andra, om vad FB gör med oss och våra liv. Åldern för att ta körkort har t.ex. stigit i USA. Vad ska man med körkort till, vi "träffas" ju ändå?!

Allt gott och bästa dag till er alla, glada//doc.

ps. kul grej by the way, maj är all time high med läsare på bloggen - tack! ds. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar