söndag 23 januari 2011

Sen kväll med dr air här.

Lite admin, några svängar hos hostande Nelly, kan bli en kul natt☺

Hon fick lite hostmedicin just och hon passade på att yrvaket lova att jag skulle få vara med i hennes lag i morgon då vi tydligen ska spela Afrikas diamant-spelet. Spännande.


Underbar helg att lägga till handlingarna. Igår skridskor på Kärrtorps IP. Hoppas ingen såg mig tänkte jag först, men kom på att det var ju bättre att jag hade 5:a i skridskoåkning som 15-åring än att jag skulle hasat på lädret då istället för nu.


Söndagsmiddag på klassiskt manér med svägerska och svärföräldrar. Alldeles för gott, alldeles för mycket - kalvytterfilé. Tack frun för att du göder oss;-) Måttlighet är en dygd, borde jag ha läst någonstans. Nåväl, passet på SATS i förmiddags väger ändå upp det hela hyggligt.


I morgon en spännande dag, som jag inte kan avslöja särskilt mycket om då det rör ”tredjepart” -> helt underbar ”förklaringsmodell” som jag snappat upp i dagarna!

Ha nu en riktigt go vecka där ute!

Glada//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar